Thursday, October 21, 2010

MONSTER seasons

Oktober n November nie mmg la bulan yg paling "scary" esspecially 4 da student kan...al-maklumla bulan 5NAL X'M....huhuhu....paper aku start 27/10-14/11 waaaa da last paper utk sem nie...huhuhu...pejam celik da abis sem 3 degree aku...tringat zaman diploma dulu (RINDU GILA KAT bebudak INVEST) tp x pa t kita grade sama2...lepaih r rndu kan....hahaha....td ade presentation RM...fuhhhh...mmg letey gila  kna pakai formal da 2 time stadi week lak...adey....tp yg beshnye dpt mkn coklet free...hehehe...n yg plg syiok grup kitaorg paling highers mark...yeayyyyy....so skunk kna concentrate nan paper GEO, RM, PD, IB n Quality....huhuhu....da la lokasi x'm kat tmpt2 berbeza da 2 kna kat dewan raja muda musa(mna ntah)....huhuhu.....ape pun tok bebudak IB xspecially 4 my beloved 3L grup>>>GUD LUCK taw korang....wish u ol SUKSESSSS k....jumpa ag sem depan..muahxxxx......

DOA n HARAPAN

Dulu aku x pernah sangka yg aku berjaya menghabiskan pelajaran aku sampai p'kat DIP. n now aku BERJAYA n grade nan pointer yg lepas sasaran aku 3.?? pointer...ok la...aku berSYUKUR coz DOA aku da dimakbulkan...HARAPAN aku utk SEM depan nk bg dpt DEAN lak...INSYAALLAH....hope sangat2 dpt ape yg aku impikan nie....hehehe....ok la nie la kuwt utk kali nie t aku sambung ag k....jazakumullah....


4 comments: